2010. február 21., vasárnap

Úton...

Sok idő eltelt október óta..történt pár dolog. Volt egy Less Nándor 60 ahol nem igazán tudom, hogy mit rontottam el de nem igazán úgy sikerült ahogy azt szerettem volna. No de ettől függetlenül jó volt nagyon.
Utána jött egy Piros 85 amin mindenképpen végig kellett menni hiszen még 2 pont hiányzott a 2010-es UTMB-hez. Nagyon jó kis verseny volt nagyon jó hangulattal és szervezéssel. Minden jól ment leszámítva a Dömös előtti nagy zakómat. No de úgy az igazi ha az embernek kicsit véres lesz a rajtszáma.
Dobogó-kő-nek fölfelé elég erőtlen voltam, sokan el is mentek mellettem de lefelémenet egyre jobban magamhoz tértem és jóérzéssel sikerült harapni a kilómétereket. Ettem, ittam minden rendben volt. Egészen addig amíg be nem sötétedett. No de innentől kezdve az én saram...Így jár az aki megpróbál csak egy E-lite-al futni éjszaka. Nem nagy buli... Így a tempom jelentősen lassult. Mivel alig láttam valamit odacsapódtam egy kollegához akivel tök jól megértettük egymást és együtt gurultunk be a célba. 11órát terveztem és 11óra 07 lett. Ez legyen a legnagyobb problémám. Kicsit bosszant a lámpa dolog no de ez van. A Tortúra sajnos meló miatt kimaradt.
Így, hogy meglett a négy pont már nyugodtan nevezhettem az UTMB-re. Ez nem ment teljesen zökkenőmentesen hiszen baromi nagy volt a túljelentkezés. De piszok nagy mázlim volt és így mehetek idén is. Az elszántság megvan és remélem augusztusig sikerül kellő fizikai erőt is gyűjteni hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése