2010. július 25., vasárnap

Madáreledel

De még milyen! Ebben aztán van minden. Zab,búzacsíra,rozs,szezámmag,földimogyoró, dió, napraforgó,mazsola,fahéj, kókusz, méz. Soha sem szerettem a madáreledeleket, kicsit féltem is tőle, hogy nagyon rossz íze lesz és csak erőlködve tudom legyűrni, de szerencsére nem így van. DSCN7431A kókuszos és fahéjas nagyon finom. A simát még nem kóstoltam. Teszt gyanánt elindultam futni egy kicsit hosszabbat,vízzel és két ilyen szelettel. Az első másfél-két órában igyekeztem magam minél jobban lefárasztani. Arra voltam kíváncsi, hogy “élesben” mit tud vagyis, hogy milyen gyorsan és milyen mértékben tudja pótolni az elcsatangolt lóerőket.
Alapból elég kevés tartalékom van így egy rövidebb egy-két órás futásra sem indulok el legalább egy kis ropi vagy müzli nélkül.
A szokásosnál kicsit gyorsabban mentem majd mikor kezdett pirosba menni a mutató, benyomtam egy fahéjasat. Viszonylag könnyen lecsúszott ,nem volt nyammogós.
A hatásra sem kellett sokat várni. No, nem egyből rohantam ki a világból de fokozatosan egyre jobban éreztem magam és minden gond nélkül belefért még majd két óra.
Teljesen meggyőzött, tuti, hogy viszek párat augusztusban magammal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése