2010. július 16., péntek

Salomon Speedcross 2

Jótevőimnek köszönhetően sikerült a Singel Track mellé beszerezni a “konkurenciától” is egy darabot. Már régóta szemeztem a Speedcrossal…nagyon tetszett,tetszik. Vagány, robosztus…elvben könnyű versenycipő de remélem kicsit hosszabb távokon is jó lesz. Speedcross 073
Ma próbáltam ki a nagy melegben. Kicsit féltem tőle, hogy elolvad a vékony talpa de szerencsére ez nem történt meg.:-) Alapból is furcsa a talpa, betonon mégfurább. Arra emlékeztet, mikor még kisgyerekként fociztam és a stoplis cipőben a labdáért néha ki kellett szaladni a betonra. Szóval betonon nem nagy élmény futni benne, meg szerintem nem is bírna sokat, hamar elkopna.
Egy keveset mindenképpen kell betonon mennem mert sajna nem az erdő szélén lakunk így valahogy ki kell jutni a városból.
De ha egyszer kiérek vele, nagyon ott van. Egyenlőre nem érezni rajta, hogy kemény lenne, teljesen komfortos. Valószínűleg ez meg fog változni ha majd  kitaposom kicsit. Bár nem hiszem, hogy keményebb lenne mint az XA volt.
Az emelkedőn nagyon jól viselkedik egyedül az apró köves részen tudtam megkapartatni.:-) DSCN7367
Síkon teljesen átlagos semmi negatív vagy pozitív dolgot nem tudok róla mondani.
Lefelé hihetetlenül jól kapaszkodik. Ezen felbuzdulva kicsit jobban nekieresztettem lefelé. Kíváncsi voltam, hogy mit bír. Aztán én nem bírtam. Nem tudtam olyan gyorsan menni lefele, hogy egy kicsit is kényelmetlen legyen.
Gondolok itt arra, hogy elcsúszik benne a lábam, megcsúszok… A bokámat is jól tartotta.
Egyenlőre úgy néz ki, hogy jól megleszünk de ez majd a napokban a  hosszabb tesztek alatt kiderül.  

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én is épp ezen a csukán gondolkozom.
    Jelenleg, hogy "zenél" a cipő? Hány kilométert raktál bele és milyen terepen? Hó, sár, hogy bírja, mennyire gyorsan szárad?
    Köszi!
    Üdv
    Péter

    VálaszTörlés
  2. Hello!

    Nagyon jó kis versenycipő, nekem nagyon bejött. Nagyrészt itt a Bükkben használtam, használom, vigyázok rá mert kicsit gyorsabban kopik a megszokottnál. Eddig kb 300km lehet benne.Stabil, nagyon jól kapaszkodik.
    Csak ajánlani tudom.

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Majd a közeljövőben szeretnék beszerezni egy ilyen cipőt. Látom márciusban még 300km volt benne. Esetleg azóta használtad?(talpa gyosan kopik?) A hosszabb távokon kényelmes, komfotros ? Eddig nem nagyon mertem belevágni mert hihetetlenül vékonynak tűnik a talpa.
    Előre is köszi!

    Gábor

    VálaszTörlés