2010. július 1., csütörtök

TNF Single Track 2010

DSCN7140
Sajna egy cipő sem tart örökké így visszavonultattam a Salomon XA Pro-t. Nagyon jó kis cipő volt, nagyon szerettem.  A végére már fapados lett, hosszabbat nem is mertem futni benne, max le a boltba. ;-)
DSCN7091Igazából megint Salomont szerettem volna de egyszerűbb volt hozzájutni a North Face Single Track-hez. Igaz sokat kellett rá várni de így az első teszt alapján megérte. Eredetileg piros fekete lett volna aztán az csak nem jött össze így maradt a kék.  Sokkal puhább mint a Salomon volt. Nagyon jó a csillapítása és a bokámat is jól fogja annak ellenére, hogy nem magas. A súlya sem vészes. DSCN7122Nagyon kényelmes, olyan mintha egy nagy mamusz lenne rajtam. :-) Tetszik ahogy megoldották a nyelvét. Strapabírónak néz ki és rugalmas. Elsőre majd két órát mentem benne és picit se törte össze a lábamat és egy pillanatig sem volt szokatlan. A köveket jól fogja lehet vele “harapni” ;-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése