2010. október 12., kedd

No megállj csak! 2010

Mint minden októberben így idén is megrendezésre került a Less Nándor emléktúra a Bükkben. Nagyon szeretek ide járni és az utóbbi jó pár évben nem is maradt ki.
Mostanában nem vagyok nagyon acélos kedvemben így megbeszéltem magammal, hogy nem kell nekem feltétlenül 60 kilómétert rohangálni, jó lesz nekem a 26 is. Gondoltam délelőtt futok egy jót aztán délután mehet a kaszinózás, beszélgetés, úgyis régen találkoztam már mindenkivel.
Megnéztem a futók rajtát aztán Pelbárt Zolival nekiiramodtunk. Próbáltam féken tartani a dolgokat, hogy maradjon kakaó a végére de nem nagyon sikerült. Úgy éreztem, hogy úgy rohanunk mintha már csak egy-két kilóméter lenne a célig. Végülis minden gond nélkül bár fáradtan értünk a Nyomó-hegy-hez ahol Zoli “lenyomott mint a bélyeget” nálam meg “lefőtt a kávé”. Bíztam benne, hogy lefelé még beérem de úgy begyújtotta a rakétákat, hogy esélyem sem volt. Zoli 28km-t mért amihez saját mérés szerint 2óra 44perc kellett.
Utána nem volt más hátra mint “kaszinózni” késő délutánig. :-) Próbáltam össszefoglalni a nap eseményeit nagyvonalakban:


No megállj csak! 2010 from Rozsaszin Nyulcipo on Vimeo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése